Tak na toto nemám komentár, ale ani žalúdok !

24. augusta 2020, eduard, Nezaradené

 

Policajná brutalita voči dôchodcom – ich surové bitie obuškami !

 

Na to, čo som videl zachytené na videách z protestov dôchodcov v holandskom meste, nemám slov. Taký brutálny surový a neopodstatnený zásah voči dôchodcom som skutočne ešte nevidel.

Som zástancom EÚ, ale ak má byť takáto na vzor USA, tak sa nad tým je potrebné zamyslieť – či je všetko v poriadku. Ako som už uviedol, nebudem to komentovať, stačí si pozrieť videá, pokiaľ nebudú stiahnuté a záver nech si spraví každý sám.

Údaje, vrátané videí, som čerpal zo zdrojov uvedených pod videami.

Bitie dôchodcov obuškami zo strany polície.

Bitie ďalšej skupiny dôchodcov.

Zachytenie údajných provokatérov, ktorých údajne dodala polícia, ktorá ich aj z miesta odviezla. Slová údajne používam preto, že som tam nebol a posudzujem len to vidím vrátane komentárov k tomu.

Priebeh protestu. Napadnutie reportéra dôchodcom. Snaha provokatérov (nie dôchodcov) o narušenie priebehu.

Áno, na videu je zachytený aj jeden agresívny dôchodca, ktorý napadol reportéra, no čo tomu predchádzalo nevieme. V ostatných záberoch je však vidieť, že voči protestujúcim dôchodcom, ktorí nie sú ozbrojení ani agresívni (viď. ženy na videách 1 a 2),  sa takto brutálne nezasahuje. Je tam vidieť aj viacero mladých provokatérov, ktorí robili problémy a ktorých na ich ústupe odváža auto.

Priznám sa, že takéto niečo som v štátoch EÚ ešte nevidel.

Jednoznačne pri týchto videách blednú zábery zo zásahu na Národnej triede v Prahe zo 17. novembra 1989 voči demonštrantom počas Nežnej revolúcie.

EÚ chcem, ale rozhodne nie takúto!

 

Vyhlásenie:

Tento článok vyjadruje len názory autora a jeho chápanie popisovanej situácie, ktoré získal v tom-ktorom čase,  z jemu dostupných informácií, pričom neobsahuje žiadne tvrdenia. Jeho cieľom nie je znevážiť, haniť, či inak poškodiť žiadny štát, politika, žiadnu, konkrétnu osobu, profesiu, či skupinu osôb, len slobodne vyjadriť svoj názor na danú situáciu, či spoločenský problém.

 

 

Zdroje: