Čo to stvára vláda s našimi deťmi a vnúčatami? Alebo muž s očami na zadnej časti hlavy.

26. novembra 2021, eduard, Nezaradené

Čo to stvára naša vláda s našimi deťmi a vnúčatami? Čo to robí minister školstva? Prečo nepomôžu učitelia, ktorých zástupcovia vystupujú dlhodobo a jediným ich cieľom je zrejme zvýšenie platov? V tomto štáte je bordel v každom sektore. Neviem, kde to takto privedieme. Kde sa porieme tam sú problémy a všetko upadá.

Napríklad teraz. S cieľom zastavenia šírenia covid, bol vyhlásený údajne prísny „lockdown“, no deti o ktorých odborníci dlhodobo hovoria, že sú z dôvodu ich kontaktov v školskom prostredí najväčším  zdrojom šírenia covidu, ktorý sa potom prenáša do domácností, chodia ďalej do škôl. Čo je to za logiku? Na druhej strane, akú logiku čakáte od ľudí, ktorí sa preslávili tým, že svoje tituly získali ako plagiátori, prípadne tým, že nevedia ako sa nosia okuliare a keďže si myslia, že tvár majú „vzadu“, tak ich tam aj nosia. Dobre, že si ich nedávajú na zadnú časť tela. No ktovie možno, aby boli „in“, tak ich tam neskôr budú nosiť. Uvidíme.

Ministerstvo školstva a teda hlavne jeho minister, mal už 2 roky na to, aby sa na túto situáciu pripravil. No keď naša jediná starosť je o to, aby sme  boli „in“ a mali okuliare na opačnej strane hlavy keď nás kamera zaberie, zrejme to nejde. Potom asi aj opačne premýšľame.

Minister už dávno mal dať učiteľom pokyn spracovať „všetky“ vyučovacie hodiny na videá a nahrať ich na web! Samozrejme, keby bol dával takéto videá nahrať na web, zadal by to s najväčšou pravdepodobnosťou nejakej agentúre za značne predražené milióny €, ako je u nás zvykom. U každého logicky uvažujúceho by to však nemala robiť žiadna agentúra, ale by to malo byť zdarma, nakoľko by to robilo centrálne ministerstvo vlastnými zamestnancami. Ešte vhodnejšie by to však bolo, keby každý škola nahrala každú vyučovaciu hodinu, prípadne každý učiteľ si nahral učivo sám a podľa svojich predstáv a toto by umiestnil na web.

Bolo by to nielen zdarma v rámci jeho pracovnej náplne a v čase za ktorý je platený, ale aj podľa jeho predstáv a toho, čo bude od žiakov vyžadovať a chcieť, aby vedeli.  Takto by mal každodenne uverejňovať hodiny, ktoré mal podľa normálneho vyučovacieho plánu v ten-ktorý deň odučiť. Aké výhody by to malo?

Ako som už písal, keď to nevie zariadiť minister, ministerstvo, tak sa mali iniciatívy zhostiť samotní učitelia. Nielenže by tým pomohli deťom, ale vytvorili by si systém, ktorý by pomohol aj im samotným. Nuž, ale po pravde ako to sledujem v médiách,  zdá sa mi, že ich jediným cieľom je, aby im boli zvýšené platy. Platy by však nielenže chcel zvýšiť každý, ale v skutočnosti by to potrebovala väčšina zamestnancov. To je však už iná téma.

 

 

 

Vyhlásenie:

Tento článok vyjadruje len názory autora a jeho chápanie popisovanej situácie, ktoré získal v tom-ktorom čase,  z jemu dostupných informácií, pričom neobsahuje žiadne tvrdenia. Jeho cieľom nie je znevážiť, haniť, či inak poškodiť žiadny štát, politika, žiadnu, konkrétnu osobu, profesiu, či skupinu osôb, len slobodne vyjadriť svoj názor na danú situáciu, či spoločenský problém.