Založ si blog

CORONA – Milé video o nemilej veci!

Toto video Vám rozhodne zlepší náladu.

A preto by si ho mal pozrieť každý!

 


Milé a vtipné video o tom, kde môžete chytiť KORONU. Skutiočne oplatí sa pozrieť tak mladým, ako i starším.

 

Toto milé a vtipné video som našiel na FB stránke „Zomri official“ na nasledovnom linku: https://www.facebook.com/zomriofficial/videos/223775405693549/

Nedalo mi, aby som Vás naň neupozornil a link nezverejnil.

Nenávisť plodí len ďalšiu nenávisť!

08.03.2024

Tento blog mal hneď po jeho uverejnení veľmi slušnú čítanosť. Žiaľ približne po hodine bol odstránený! Pritom som sa ho snažil napísať čo najobjektívnejšie a držať sa len faktov bez toho, aby som sa prikláňal na jednu, či druhú stranu. Je to škoda. To je hlavný dôvod, prečo v Pravde svoje blogy už takmer nepíšem. Text blogu: Súčasná politická situácia v [...]

Platy ministrov vzlietli, zatiaľ čo platy občanov klopýtajú!

11.02.2024

V posledných dňoch nám tu robí tak opozícia, ako i koalícia nepekné divadlo. Opozícia v parlamente a koalícia v televízii. Správanie oboch nie je hodné nielen poslanca, či štátneho úradníka, ale ani tej najposlednejšej persóny, ktorá mená charakter, ani žiadne morálne zásady. Klame ako jedna, tak i druhá strana. Na obhajobu svojich tvrdení a v snahe dosiahnuť svoj cieľ [...]

Keď jeden tvrdí, že sú bombardované civilné a druhý vojenské ciele!

30.12.2023

V minulosti som na svoj blog v Pravde písal pomerne často a mal som svojich čitateľov, s ktorými som sa delil o svoje názory. Od doby, čo som napísal pár článkov vzťahujúcich sa k Ukrajine som nadobudol dojem, že s mojimi článkami vo vzťahu k čítanosti, či diskusným príspevkom bolo manipulované a to tak, že boli takpovediac „upozaďované“ a to i vrátane [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

eduard

"Najväčšia hlúposť je diskutovať o hlúposti s hlúpymi" (Aristoteles).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 165
Celková čítanosť: 1087623x
Priemerná čítanosť článkov: 6592x

Autor blogu

Kategórie