Založ si blog

Archív: august, 2020

Tak na toto nemám komentár, ale ani žalúdok !

Policajná brutalita voči dôchodcom – ich surové bitie obuškami ! Na to, čo som videl zachytené na videách z protestov dôchodcov v holandskom meste, nemám slov. Taký brutálny surový a neopodstatnený zásah voči dôchodcom som skutočne ešte nevidel. Som zástancom EÚ, ale ak má byť takáto na vzor USA, tak sa nad tým je potrebné zamyslieť – či je […]

Pokračovanie článku

Hrdina, či super pokrytec?

Niekto si povie, že hrdina – iný zas „POKRYTEC“. Ja by som sa skôr prikláňal k tomu pokrytcovi a to poriadnemu. Každý vie ,čo sa po údajne zmanipulovaných voľbách deje v Bielorusku. Značná časť ľudí prejavuje svoju nespokojnosť s výsledkami prezidentských volieb a s tým, že na čele krajiny ostal jej doterajší prezident Alexander Lukašenko. […]

Pokračovanie článku

„Mačovia“ zo Slovenska – alebo k Vyhosteniu ruských diplomatov !

Nedávno sme tu mali pre Českú republiku, keď použijem ich slovník ,jeden veľký „prúser“, z ktorého sa smialo množstvo štátov. Skôr, ako prejdem k situácii na Slovensku, stručne zrekapitilujem, ako vznikol. No podobne, ako u nás ,z neopodstatneného vyhostenia Ruských diplomatov. Na základe čoho boli vyhostení, no predsa na základe toho že „jeden […]

Pokračovanie článku

Politik, ktorý nielen sklamal, ale i zlyhal !

Prepáčte mi ten názov „politik“ – viem, že si ho nezaslúži. Vedel som, že Matovič síce nie je génius, no dúfal som, že to aspoň s bojom proti korupcii myslí vážne. Slovensko bolo totiž od zmeny režimu v roku 1989 systematicky rozkrádané rôznymi bandami darebákov, ktoré nám vládli, či inak sa na štátnom majetku priživovali. Nebudem menovať všetky, […]

Pokračovanie článku
Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

eduard

"Najväčšia hlúposť je diskutovať o hlúposti s hlúpymi" (Aristoteles).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 170
Celková čítanosť: 1106250x
Priemerná čítanosť článkov: 6507x

Autor blogu

Kategórie