Založ si blog

Archív: marec, 2020

Ľudia z inej galaxie a 12 statočných!

Áno, žijú medzi nami. Sú to ľudia ani nie tak z inej planéty, ale skôr akoby z inej galaxie! Nie je ich pritom málo! Kto sú tie záhadné bytosti, ktoré necítia žiadnu zodpovednosť, nevadí im korupcia vo vlastných radoch, krivenie rozsudkov, …….. . Áno BINGO uhádli Ste – sú to niektorí naši SUDCOVIA! Majú veľké šťastie, že v čase keď sú […]

Pokračovanie článku

Nič, na čo by sme sa mali tešiť !

Matovič bol vymenovaný za predsedu vlády len 21.3.2020, za neustáleho kuvikania jeho odporcov. Pritom preberal krajinu v situácii, aká tu ešte nebola. Chcel by som z môjho pohľadu len veľmi stručne, no objektívne zhodnotiť jeho krátke a neľahké pôsobenie. Prístup Matoviča k riadeniu štátu počas jestvujúcej krízy je diametrálne odlišný od prístupu Pelegríniho. To […]

Pokračovanie článku

Nerobme si nepriateľov – Hľadajme priateľov! Iniciatívny blbec je horší ako nepriateľ!

Svet bojuje s celosvetovou pandémiou koronavírusu COVID-19, ktorá prepukla zrejme pôvodne v Číne. Aj keď sa niektoré štáty snažia navzájom si pomáhať, každý si prirodzene v prvom rade háji svoje záujmy. Jedným z najviac postihnutých štátov je Taliansko, kde v posledných 3 dňoch boli hlásené skutočne značné počty osôb, ktoré tejto chorobe podľahli. Aj napriek […]

Pokračovanie článku

Podarilo sa nám nemožné!

Myslím si, že sa nám podarilo nemožné! Keby nebolo toto vyhlásenie také tragické, myslím si, že by mohlo byť dobrým vtipom. Niečo ako „Snaha maximum – Výsledok minimum“. V posledných dvoch dňoch som si prečítal množstvo blogov popisujúcich, ako ľudia chcú „Pelegriniho“, ľudia nechcú „Matoviča“, z Matoviča sa stal […]

Pokračovanie článku

Chyba, ktorá nás môže poriadne zabolieť!

Potravinová sebestačnosť Slovenska. Na hraničných priechodoch, ale i pred nimi, je čoraz častejšie vidieť dlhé rady kamiónov, z ktorých mnohé vezú aj to, čo berieme ako úplnú samozrejmosť a moc sa nad tým ani nepozastavujeme. Áno, sú to kamióny zásobujúce potravinami naše obchody. Kamióny pendlujúce medzi krajinami a starajúce sa o to, aby v každej […]

Pokračovanie článku

Novinky z Kočnerovej knižnice, alebo SMS-ky opäť prehovorili!

Predseda BSK J.Droba, je ďalší „Kočnerov kamoš“ ! To, že Sulík navštevoval opakovane Kočnera už dobre vieme z tzv. „SASANKY“, takže sa opakovať nebudem. Len tak trochu na odľahčenie uvediem, že sasanky sú definované, ako živočích, ktorý nemá schránku, ale zato má pevnú pokožku. Vidíte tam aj Vy nejaké podobenstvo (napríklad CHARAKTER / HROŠIA […]

Pokračovanie článku

Pandémia – USA náš najlepší „priateľ“? ?

Svetom sa šíri pandémia s následkami, aké sme doposiaľ nepoznali. Niektoré štáty sú na tom lepšie a iné zas horšie. V každom prípade je tu však situácia ,z ktorej sa neteší nikto, pričom následky pre celé ľudstvo môžu byť katastrofické. Ráno som si prečítal nový článok uverejnený v Topkách pod názvom „Donald Trump chce od nemeckej firmy kúpiť vakcínu proti […]

Pokračovanie článku

Podľa oficiálneho hodnotenia máme „najlepších sudcov“ – Kde je ale pravda?

Len pred pár minútami som napísal a zverejnil článok „Justičná mafia – Ak ju odhalíme, bude mať kto súdiť?“ – viď. nasledovný link (klikni tu). Nečakal som taký búrlivý ohlas za takú krátku dobu. Volalo mi viacero známych potvrdzujúcich moje stanovisko, pričom mi skôr vytkli, že som bol veľmi, ale skutočne veľmi mierny a blog som písal zbytočne v […]

Pokračovanie článku

Justičná mafia – Ak ju odhalíme, bude mať kto súdiť ?

Ľudstvo postihla pandémia, šíriaca sa naprieč všetkými svetadielmi, vyberajúca si pritom krutú daň v podobe mnohých ľudských životov. Je to smutné, ale táto tragédia značne pomohla skorumpovanej časti sudcov, nakoľko verejnosť, ktorá by rozhodne hlasným spôsobom vyslovila svoj nesúhlas, s činnosťou takýchto sudcov, má vzhľadom k už menovanej pandémii, iné […]

Pokračovanie článku

Poruší Matovič svoje zásady – len aby vládol?

Bol som jedným z tých, ktorí aktívne podporovali zmenu, nakoľko to, čo tu vláda R.Fica roky stvárala už nemalo obdobu. Možno len za Mečiara. Svoju vôľu som bol tak, ako množstvo iných vyjadriť vo voľbách. Žiaľ stále viac sa mi potvrdzuje moja myšlienka „Chcem voliť no nemám koho“, o ktorej som písal v predošlých článkoch (linky na konci blogu). Chceli sme […]

Pokračovanie článku
Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

eduard

"Najväčšia hlúposť je diskutovať o hlúposti s hlúpymi" (Aristoteles).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 170
Celková čítanosť: 1106250x
Priemerná čítanosť článkov: 6507x

Autor blogu

Kategórie