Založ si blog

Čo to stvára vláda s našimi deťmi a vnúčatami? Alebo muž s očami na zadnej časti hlavy.

Čo to stvára naša vláda s našimi deťmi a vnúčatami? Čo to robí minister školstva? Prečo nepomôžu učitelia, ktorých zástupcovia vystupujú dlhodobo a jediným ich cieľom je zrejme zvýšenie platov? V tomto štáte je bordel v každom sektore. Neviem, kde to takto privedieme. Kde sa porieme tam sú problémy a všetko upadá.

Napríklad teraz. S cieľom zastavenia šírenia covid, bol vyhlásený údajne prísny „lockdown“, no deti o ktorých odborníci dlhodobo hovoria, že sú z dôvodu ich kontaktov v školskom prostredí najväčším  zdrojom šírenia covidu, ktorý sa potom prenáša do domácností, chodia ďalej do škôl. Čo je to za logiku? Na druhej strane, akú logiku čakáte od ľudí, ktorí sa preslávili tým, že svoje tituly získali ako plagiátori, prípadne tým, že nevedia ako sa nosia okuliare a keďže si myslia, že tvár majú „vzadu“, tak ich tam aj nosia. Dobre, že si ich nedávajú na zadnú časť tela. No ktovie možno, aby boli „in“, tak ich tam neskôr budú nosiť. Uvidíme.

Ministerstvo školstva a teda hlavne jeho minister, mal už 2 roky na to, aby sa na túto situáciu pripravil. No keď naša jediná starosť je o to, aby sme  boli „in“ a mali okuliare na opačnej strane hlavy keď nás kamera zaberie, zrejme to nejde. Potom asi aj opačne premýšľame.

Minister už dávno mal dať učiteľom pokyn spracovať „všetky“ vyučovacie hodiny na videá a nahrať ich na web! Samozrejme, keby bol dával takéto videá nahrať na web, zadal by to s najväčšou pravdepodobnosťou nejakej agentúre za značne predražené milióny €, ako je u nás zvykom. U každého logicky uvažujúceho by to však nemala robiť žiadna agentúra, ale by to malo byť zdarma, nakoľko by to robilo centrálne ministerstvo vlastnými zamestnancami. Ešte vhodnejšie by to však bolo, keby každý škola nahrala každú vyučovaciu hodinu, prípadne každý učiteľ si nahral učivo sám a podľa svojich predstáv a toto by umiestnil na web.

Bolo by to nielen zdarma v rámci jeho pracovnej náplne a v čase za ktorý je platený, ale aj podľa jeho predstáv a toho, čo bude od žiakov vyžadovať a chcieť, aby vedeli.  Takto by mal každodenne uverejňovať hodiny, ktoré mal podľa normálneho vyučovacieho plánu v ten-ktorý deň odučiť. Aké výhody by to malo?

  • Ani jeden žiak by nebol mimo vyučovacieho procesu, nakoľko by si mohol pozrieť video s jeho učiteľom, ktorý predmet vysvetľuje a vysvetľuje ho tak, ako si myslí, že by to malo byť.
  • Ani jeden žiak by vo výučbe nezaostával, nakoľko či by bol chorý, zdravý, odcestovaný, ….. mohol by si hodinu s učiteľom pozrieť a preberanú látku sa naučiť.
  • Dieťa by si hodinu mohlo pozrieť hocikedy, keď bude mať čas.
  • Ak by dieťa nepochopilo preberanú tému, mohlo by si pozrieť výklad učiteľa opakovane.
  • Ak by dieťa nepochopilo len časť témy, mohlo by si pozrieť len tú časť, ktorú nepochopilo.
  • Rodičia by presne vedeli, čo ich deti preberajú.
  • Ak by si dieťa nevedelo predsa len poradiť s nejakou časťou témy, rodičia by si mohli hodinu pozrieť a nepochopenú časť mu vysvetliť.
  • Výučba žiakov by išla presne podľa školského harmonogramu a nik by nezaostával.
  • Všetky deti by po ukončení karantény boli rovnako pripravené.
  • Všetky deti by po ukončení karantény mohli nadviazať na ďalšiu výučbu a pokračovať bez zdržiavania.
  • Učitelia by to robili v rámci svojho pracovného času, takže by na to nebolo potrebné vynakladať ďalšie financie a z tohto pohľadu by to bolo zdarma.
  • Vytvorili by sme systém, ktorý by do budúcna vedel reagovať na podobné situácie, aká nás postila teraz s covid-om.
  • Tento systém by mal ešte množstvo ďalších výhod a vecí, ktoré by sa do neho ešte dali zapracovať.

Ako som už písal, keď to nevie zariadiť minister, ministerstvo, tak sa mali iniciatívy zhostiť samotní učitelia. Nielenže by tým pomohli deťom, ale vytvorili by si systém, ktorý by pomohol aj im samotným. Nuž, ale po pravde ako to sledujem v médiách,  zdá sa mi, že ich jediným cieľom je, aby im boli zvýšené platy. Platy by však nielenže chcel zvýšiť každý, ale v skutočnosti by to potrebovala väčšina zamestnancov. To je však už iná téma.

 

 

 

Vyhlásenie:

Tento článok vyjadruje len názory autora a jeho chápanie popisovanej situácie, ktoré získal v tom-ktorom čase,  z jemu dostupných informácií, pričom neobsahuje žiadne tvrdenia. Jeho cieľom nie je znevážiť, haniť, či inak poškodiť žiadny štát, politika, žiadnu, konkrétnu osobu, profesiu, či skupinu osôb, len slobodne vyjadriť svoj názor na danú situáciu, či spoločenský problém.

Ja nad čím sa zamyslieť!

12.04.2024

Keď si zvážime, že už v roku 2019 bol jeden deň, kedy vzlietlo až viac ako 230 tisíc dopravných lietadiel, naša snaha o obmedzovanie spaľovacích motorov v motorových vozidlách je ozaj smiešna. Je nad čím sa zamyslieť! Zobrazená mapka znázorňuje aktuálny stav momentálneho zahustenia leteckej premávky v danom okamihu. Zdroj: TikTok – [...]

To čo sme zažili my – to už naše deti nemajú šancu!

10.04.2024

Dnes sa mi dostali do rúk staré fotografie, ktoré navodili pekné spomienky na krásnu mladosť, ktorú som prežil a tak mi dovoľte trochu nostalgie. Začalo to fotografiami rôznych výrobkov z mojej mladosti, avšak najväčšie spomienky vyvolala fotografia zverejnená na videu z tanečných, ktorými si v danej dobe prešiel hádam každý mladý chlapec, či dievča. Bol začiatok [...]

Toto Vám nezabudnem, alebo vrchol arogancie v priamom prenose!

07.04.2024

Dúfam, že tento blog vydrží na titulke aspoň 30 minút a nie, ako môj posledný blog. Voľby sú za nami a dopadli ako dopadli. Ako obyčajne, časť obyvateľov je spokojná a časť nie. Voľby sú teda za nami a spoločnosť by sa mala ukľudniť a nie pokračovať v delení na zlých a dobrých, či inom. Všetci sme obyvatelia tejto krajiny a žabo-myšie vojny politikov a delenie [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

eduard

"Najväčšia hlúposť je diskutovať o hlúposti s hlúpymi" (Aristoteles).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 168
Celková čítanosť: 1099433x
Priemerná čítanosť článkov: 6544x

Autor blogu

Kategórie