Založ si blog

LGBT – To čo sa robí, skutočne nie je normálne!

Už mi nedá, aby som sa nevyjadril k tomu ,čo sa v poslednom období nielen na Slovensku, ale i v tzv. vyspelom západnom svete deje.

Je to doslova hnus!

Všade okolo Vás nie je nič iné len tzv. „LGBT„. Počúvate správy – LGBT, pozriete si nejaké diskusie – LGBT, pozriete si protesty – LGBT, pozriete si pochody – LGBT, príde k nám štátnická návšteva a hádajte ,kde ju prezidentka zavedie – na predsa téma LGBT, štátne zástavy vedľa zástav LGNT a je dôležitejšie, aby viseli dúhové zástavy ako štátne, príde Vám vnúča zo školy a samé LGBT, ………… už sa len báť, že otvoríte chladničku a vyskočí na vás LGBT.

To skutočne nie je normálne.  Ani keby sme nemali nič iné na starosti. Pritom donedávna s tým nebol žiadny problém.

V práci máme jedného príslušníka tejto komunity a nikdy s ním neboli žiadne problémy a ani on nemal žiadne problémy. Každý sme sa s ním bavili tak, ako s ostatnými. Nebol tu žiadny rozdiel. Chodil a chodí s nami na pivo. Je vysokoškolsky vzdelaný  a nie je mi známe, že by mal nejaké problémy a nenaznačuje to ani on. Proste je to normálna osoba tak, ako každá iná. Má partnera, čo každý bral a berie úplne normálne.  Nepotrebuje sa zapájať do nejakých pochodov, či obdobných akcií, len aby sa násilne zviditeľňoval a nepotrebuje ani chodiť v rôznych nevkusných oblekoch. Proste je to normálna osoba, ako každá iná, ktorá si bez problémov nielenže nájde priateľov, ale aj vybaví všetko ,čo potrebuje. Znovu zopakujem, že tu nie je žiadny rozdiel. No možno predsa. Je slušný a nikoho neotravuje, nesnaží sa byť za každú cenu stredobodom pozornosti a nesnaží sa zviditeľňovať problémami, ktoré nemá!

Avšak väčšina tejto komunity a ak nie väčšina, tak značná časť, sa však takto nespráva. Sú arogantní až agresívni – viď. včerajšie napadnutie Matoviča pred parlamentom a pritom podotýkam, že Matoviča vôbec, ale vôbec nemusím!

Už to vyzerá tak, ani keby niektorým členom zo skupín LGBT nestačil normálny život, akým žijú všetci ľudia, lebo oni sú viac, ako mi ostatní a ostatní im musia slúžiť.

Už je to tak deformované a zažrané vo všetkých vrstvách spoločnosti, že dokonca si nemôžete pozrieť ani normálny film, či seriál. Napríklad predvčerom som na Netflixe vyskúšal pozerať 2 seriály ,no hneď v úvodnom diele museli byť príslušníci LGBT. Skúsil som tretí, no rezignoval som, lebo to bolo to isté. No a dnes som s nechuťou zistil, že nielen že v tom seriáli nestačí, aby to bolo u dospelých, ale do predposledného dielu dajú aj žiačku, ktorá s tým nemala skúsenosti, no ako stráviť noc s inou ženou jej ukázala skúsenejšia žena z LGBT.

Ak by Ste namietali, že taký je život ,súhlasím. Aj takéto scény je potrebné zakomponovať do filmových diel, no nie do každého! Aj v minulosti, dokonca aj za socializmu boli takéto scény vo filmoch, no neboli v každom filme. Dá sa povedať, že frekvencia ich výskytu kopírovala počet príslušníkov LGBT – čo považujem za správne. Ako príklad by som uviedol úspešný film z roku 1959  „Polnočný kovboj“ so svetoznámym  D.Hoffmanom v hlavnej úlohe. Takže áno, zachytávať všetko, ale s mierou a nie násilne v každom diele. Nie je predsa možné, aby sa úspešnosť filmového diela odvíjala od toho, či je tam dostatočne zobrazená komunita LGBT!

Ja som menšina, keď verím že muž, žena a dieťa sú základom rodiny?

Ja som menšina, keď si myslím, že tak by mali byť v rámci tolerancie, vychovávané aj naše deti, vnúčatá, či pravnúčatá?

Je toho tak veľa, keď si chcem večer pozrieť televízor a nebyť otravovaný nezmyselnými požiadavkami LGBT?

To nemám právo si pozrieť film, či seriál ,aby v ňom neboli na každom kroku prítomné akty zo života LGBT?

 

  • Volaním o pomoc je napríklad výrok svetoznámeho USA režiséra Stevena Spilberga, že nesúhlasí s tým, aby sa spätne upravovali vo filmoch „citlivé“ scény.

 

Vyhlásenie:
Tento článok vyjadruje len názory, či úvahy autora a jeho chápanie popisovanej situácie, ktoré získal v tom-ktorom čase, z jemu dostupných informácií, pričom neobsahuje z jeho strany žiadne neomylné tvrdenia. Jeho cieľom nie je znevážiť, haniť, či inak poškodiť žiadny štát, politika, žiadnu, konkrétnu osobu, profesiu, či skupinu osôb, len slobodne vyjadriť svoj názor na danú situáciu, či spoločenský problém.
Som jednoznačne proti každej vojne. Vo vzťahu k vojne na Ukrajine, túto nepodporujem a ani neschvaľujem. 

Taktiež som proti vedomému šíreniu nepravdivých informácií.

13 ročné slovenské dievčatko, unesené a týrané 4 ukrajinskými tínedžerkami!

26.04.2024

Som zvedavý, koľko tu ten blog vydrží! Pritom v blogu sa snažím uvádzať len skutočnosti o ktorých som sa dočítal. No a keď o tom môžu písať nemecké a iné zahraničné médiá, nevidím dôvod, prečo by sme o tom nemali písať aj na Slovensku, odhliadnúc od toho, že sa to týka priamo slovenského občana! Nakoľko chcem mať ako taký prehľad o dianí vo [...]

Pán minister Drucker zaperlil.

21.04.2024

Pozerám reláciu „O 5 minút 12“ v ktorej je ako jeden z hostí JUDr. Ing. Tomáš Drucker, ktorý na mňa vždy pôsobil ako nemastný neslaný. Z jeho pôsobenia vo vedúcich postoch som nemal nikdy dojem, že odvádza skutočne dobrú prácu. No o tom nechcem písať. Poďme späť k spomínanej relácii. V jednom z bodov zameraných k problematike školstva pán minister Drucker [...]

Ja nad čím sa zamyslieť!

12.04.2024

Keď si zvážime, že už v roku 2019 bol jeden deň, kedy vzlietlo až viac ako 230 tisíc dopravných lietadiel, naša snaha o obmedzovanie spaľovacích motorov v motorových vozidlách je ozaj smiešna. Je nad čím sa zamyslieť! Zobrazená mapka znázorňuje aktuálny stav momentálneho zahustenia leteckej premávky v danom okamihu. Zdroj: TikTok – [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 18:05

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

eduard

"Najväčšia hlúposť je diskutovať o hlúposti s hlúpymi" (Aristoteles).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 170
Celková čítanosť: 1104913x
Priemerná čítanosť článkov: 6499x

Autor blogu

Kategórie